Regulamin sklepu internetowego www.hairsoreal.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Właścicielem portalu internetowego www.hairsoreal.pl jest firma:
Salvo Polska
ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry
NIP: 635-164-11-53 REGON: 278238068
tel./fax: (032) 323 04 77
Numer konta: 79 1140 2004 0000 3002 3637 0578
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok, za pośrednictwem strony www.hairsoreal.pl.
-
Aby poprawnie złożyć zamówienie, należy podać:
- imię i nazwisko
- dokładny adres
- kolor i rodzaj kosmetyku
- ilość zamawianych sztuk
- telefon kontaktowy
- adres e-mail
-
Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku błędnego lub niepełnego wypełnienia formularza
Sprzedawca dołoży starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia. Jeżeli potwierdzenie
nie będzie możliwe w terminie 5 dni roboczych, oferta Sprzedawcy przestaje być wiążąca.
-
Paczki wysyłane są codziennie za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera GLS. Przesyłki pocztowe
docierają zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych (mogą wystąpić opóźnienia). Przesyłki kurierskie w 99% docierają
następnego dnia roboczego.
WYSYŁKA ZAGRANICZNA
-
Kosmetyki wysyłamy również za granicę. Koszty wysyłki są takie same jak w przypadku zamówień krajowych.
Przy zamówieniach zagranicznych nie ma możliwości płatności przy odbiorze. Zamówienie można opłacić
przelewem lub kartą kredytową.
Dane do przelewu zagranicznego:
Nazwa firmy: Salvo Polska
Adres firmy: ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry, Poland
Nazwa banku: mBank S.A. (dawniej BRE Bank)
Adres banku: al. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź
Numer konta (IBAN): PL 79 1140 2004 0000 3002 3637 0578
BIC (SWIFT): BREXPLPWMBK
W Europie dostarczamy paczki w ok. 3 dni robocze; poza Europę w ciągu 3-10 dni roboczych.
PŁATNOŚĆ
-
Dostępne formy płatności:
- płatność przy odbiorze
- płatność przelewem tradycyjnym
- płatność kartą kredytową
- szybkie płatności Przelewy24
- szybkie płatności DotPay
-
Zamówienia z płatnością przy odbiorze złożone do godziny 15:00 realizujemy tego samego dnia roboczego;
po 15:00 - następnego dnia roboczego. Zamówienia z płatnością przelewem realizowane są po zaksięgowaniu
wpłaty na koncie (przelewy z mBanku i płatności DotPay docierają natychmiast).
-
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań,
KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.
REKLAMACJE I ZWROTY
-
Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić, czy nie jest uszkodzona. W przypadku uszkodzenia prosimy odmówić
przyjęcia i poinformować o tym doręczyciela, a następnie skontaktować się z nami. Po otrzymaniu zwrotu
przesyłki wyślemy towar ponownie.
-
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu).
W przypadku produktów wyraźnie oznaczonych jako możliwe do zwrotu po użyciu ? zawartość opakowania musi wynosić co
najmniej 3/4. Zwrot należności realizujemy przelewem bankowym w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
Reklamacje można składać listownie na adres z punktu 1 lub osobiście w siedzibie firmy. Rozpatrzenie reklamacji
następuje w ciągu 5 dni roboczych.
OBOWIĄZKI RODO I OCHRONA DANYCH
-
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
firma Salvo Polska zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów. Dane są gromadzone wyłącznie
w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim. Klient ma prawo wglądu w swoje dane,
ich poprawiania oraz żądania zaprzestania przetwarzania. Więcej informacji znajduje się w zakładce
Polityka Prywatności.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
w szczególności Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
|
|